Problemy ze sprzęgłem takie jak jego rozłączanie czy brak powrotu pedału po jego wciśnięciu mogą świadczyć o tym że nasze sprzęgło uległo zapowietrzeniu.
Gdy już uporaliśmy się ze znalezieniem zaworu odpowietrzającego, następnie dolewamy płyn hamulcowy do poziomu MAX oraz podpinamy gumowy wężyk do zaworu odpowietrzającego na zacisku hamulca. Do dalszej czynności będzie nam potrzebna pomoc drugiej osoby. Musimy ją poprosić o wciskanie pedału hamulca, w celu napełnienia wężyka płynem. W momencie wciśnięcia pedału hamulca, odkręcamy zawór odpowietrzający i prosimy pomocnika o puszczenie pedału. Powtarzamy tą czynność aż do całkowitego napełnienia wężyka. Następnie, drugą końcówkę przewodu wsuwamy na zawór odpowietrzający na siłowniku sprzęgła i odkręcamy obydwa zawory odpowietrzające. Kolejny raz wciskamy hamulec i zamykamy zawór odpowietrzający na zacisku. Powtarzamy to wszystko aż do momentu, gdy w zbiorniku płynu hamulcowego przestaną pokazywać się pęcherzyki powietrza. Gdy zakończymy tą czynność, dolewamy płynu hamulcowego do poziomy MAX i sprawdzamy czy wszystkie pedały działają prawidłowo. Jeśli tak do opuszczamy samochód i w drogę!
!